طراحی سایت اختصاصی Options

Wiki Article

در ادامه به بررسی عوامل مختلفی که در تخمین قیمت یک سایت موثر است خواهیم پرداخت. اما چه فاکتورهایی در قیمت‌گذاری طراحی وب سایت دخیل است؟

این مورد تعیین کننده نوع دید او نسبت به برند و کسب و کار شما خواهد بود.

یه ضرب المثلی هست که میگه “سایتی طراحی کن که بفروشه،غیراز اون به درد نمیخوره”

تمرکز ویژه بر ارائه خدمات پشتیبانی و سرعت در عملکرد باعث شده طبق نظرسنجی‌ها تقریبا تمامی مشتریان در مورد پشتیبانی وب‌سایت‌های طراحی شده اعلام رضایت کامل نمایند که این موضوع افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود و ما را مصمم‌تر می‌نماید که پشتیبانی از خدمات ارائه شده را همواره جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهیم.

حتی می‌توانید در مناسبت‌های متفاوت کوپن تخفیف و فروش ویژه ایجاد کنید تا مشتریان ترغیب به خرید شوند.

کافی ست شما نیازهای خود را برای ما بازگو کنید تا کارشناسان طراحی وب سایت

به کمک یک طراحی اختصاصی ، میتوانید خصوصیات منحصر به فرد و هویت سازمانی خود را در سایت نیز منعکس کرده و یک ساختار یکپارچه به وجود بیاورید از کوچک به بزرگ

در طراحی سایت اختصاصی میتوانیم برای کسب و کارهای متنوع از ظاهرهای متنوع استفاده نماییم. زیرا از اسم این نوع برنامه نویسی کاملا مشخص است. طبق سلیقه شما تم و هسته سایت طراحی خواهد طراحی سایت شد.

هرچه حجم درخواست های کمتری به سمت سرور ارسال شود سرور با سرعت بیشتری به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد و سرور و سایت بازدهی بالاتری خواهند داشت. بنابراین برای طراحی سایت حرفه ای برنامه نویس پایتون کار را در دست می‌گیرد و در ایجاد وب سرویس از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند.

کهکشان راه‌شیری در حال بلعیدن یک کهکشان همنوع‌خوار است!

 یکی از علت های مهمی که مشتریان سایت سفارشی و اختصاصی شده درخواست میدهند برای این است که قالب سایت های اختصاصی در دیگر سایت ها استفاده نمیشود. و شما در واقع در طراحی سایت یک فضای جدید و منحصر به فرد خود نسبت به سایرین میتوانید فعالیت انجام دهید.

در قسمت قبل با فرانت اند و بک اند سایت به خوبی آشنا شدید و دیدید که هر کدام چه وظایفی بر عهده دارند، با این مقدمه به توضیح سایت های استاتیک می پردازیم. در سایت های استاتیک در واقع تنها قسمت فرانت اند کار انجام می شود، یعنی هر کدام از صفحات یک سایت به صورت جدا طراحی شده و در سرور بارگذاری می شوند. در سایت های استاتیک مدیر سایت نمی تواند محتوای سایت را تغییر دهد و برای تغییر دادن آن یا باید خود طراحی سایت را یاد بگیرد یا باید یک طراح سایت را استخدام کند تا تغییراتی که می خواهد را بتواند انجام دهد.

البته معمولا در پروژه های بزرگ و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک گرافیک کار هم برای طراحی قسمت های گرافیکی مانند آیکون های سایت، تصاویر بخش های مختلف و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.  

۰۷ مرداد ۱۴۰۰ هزینه طراحی سایت + سیستم اختصاصی + استعلام قیمت هزنیه طراحی سایت یکی از بخش های مهم در شروع کار طراحی سایت است. طراحی سایت، روش های مختلفی دارد.

Report this wiki page